27 Mart 2014 Perşembe

Flash Bellek, Disk Yok Hatası Mı Veriyor?

Not: Uzun süredir bu konuyla ilgilenmiyorum. Sorularınıza ne yazık ki cevap veremiyorum. Lütfen bunu kaynak olarak görün ve aşağıda belirtilenleri farklı internet sitelerinde araştırın.

Flash bellekler günümüzün hemen hemen her anında bizi büyük masraflardan kurtarıyor. Dosya aktarmak için CD veya DVD kullanmak maddi açıdan gereksiz bir hal almaya başladı (Bazı durumlar hariç).

Tabi flash belleklerle verileri başka bilgisayarlara aktarırken de bazı sorunlar başgöstermeye başladı. Bazen bilgisayardaki virüsler, bazen veri aktarımı sırasında çıkartılan flash diskler, bazen de flash diskten boot yapmak için uğraşırken eksik yada hatalı birşey yaptığınızda oluşan sorunlar flash diski bazen kullanılmaz hale getiriyor. Ya da biz öyle sanıyoruz.



1 yıl önce eski masaüstü bilgisayarıma format atmak için elimdeki 16GB Apacer marka flash diskimi bootable hale getirmeye çalışırken yaptığım bir hata sonucu kullanılmaz hale geldi.

Aygıtta medya yok hatası veriyordu, 0KB olarak gösteriyordu.

Haftalarca bunu nasıl kurtarırım diye internette araştırma yaptım, yerel dildeki sitelerdeki flash disk sorunlarının hemen hemen hepsini inceledim. Forumlardaki yardımları denedim, DOS altında format atmaya çalışmak, diskpart yöntemleri, HP Format Tools Programı v.s. hiçbiri işe yaramadı. Ama araştırmalarımda LOW LEVEL FORMAT diye birşey görmüştüm, ama yine de sonuç alamadım.

Bu sırada flash belleğimi koyduğum yeri de unutmuştum. Tam 3 gün önce elime tekrar geçti, ve yine bir arayışa koyuldum. Ama güncellenen hiçbir konu yoktu flashdisk ile ilgili.

Yabancı forumları taramaya başladım, bir sitede küçük bir programcık buldum. Bu programcık bana flash diskimle ilgili bilgileri gösteriyordu. Bu bilgileri internette arattığımda başka bir sitede bunların katalog denilebilecek bilgilerini buldum, ve incelemeye devam ettiğimde hemen yanında nasıl düzeltebileceğime dair sorunumun çözümü programın ismi ve versiyonunu veriyordu. Programı http://www.google.com.tr de arattım, ilk çıkan sitedeki programı indirdim, flash diskimi pcye taktım ve programı çalıştırdım. Verilerimin silineceğine dair bir uyarı çıktı, -ki flash diski kullanamadıktan sonra verilerin bir anlamı da yoktu.- onayladım, 2 dakikadan kısa bir süre içinde flash diskim kullanılabilir hale geldi! :)

Flash bilgilerini gösteren programın adı ChipGenius versiyonu v4_00_0022 ve buradanburadan indirebilirsiniz.

Flash diskinizi takıp programı çalıştırdığınızda aşağıdaki gibi bir pencere gelecek ekrana.



Numaralarla gösterilen yerler sırasıyla:

  1. VID ve PID değerlerini az sonra vereceğimiz sitedeki VID ve PID yerlerine yazarak aramanızı yapacaksınız,
  2. Device Vendor,
  3. Product Model,
  4. Chip Vendor,

Buradaki bilgileri bu siteden FLASH VENDOR, FLASH MODEL, CHIP VENDOR' u eşleştirerek ilgili satırın sonundaki UTILS bölümündeki programı kopyalayıp http://www.google.com.tr de aratıyorsunuz.


 İlgili programı bulduktan sonra indirip, flash diskiniz takılı olarak programı çalıştırıyorsunuz. Biçimlendirmeyle ilgili uyarıyı okuyup (DİKKAT: Neyi biçimlendirmek istediğini dikkatlice okuyun, bilgisayara bağlı diğer flash bellek veya hafıza kartını biçimlendirme gibi durumlarla karşılaşabilirsiniz, ve her ne sebeple olursa olsun yaptığınız hatadan dolayı sorumluluk kabul etmiyorum :) ) onaylayın. Birkaç dakika içerisinde flash belleğiniz kullanılabilir hale gelecektir.

Not: Bir program çalışmıyorsa inat etmeyin aynı programda garanti olsun diye programın değişik sürümlerini de deneyebilirsiniz, diğer programları da deneyebilirsiniz.

Hata olarak desteklenmeyen IC gibi hatalar verebilir. Bu durumda programın sizin flash diskinizi tanımadığı anlaşılıyor. Başka programla deneyin.

NOT: Bazı TOSHIBA marka flash belleklerde veya diğer marka flash belleklerin TOSHIBA marka chiplerinde uyum sorunları oluşabiliyor. Bunun şu an için bulabildiğim bir çözümü yok. Yabancı kaynaklı siteleri araştırmaya devam ederek siz de kaynak bulabilirseniz bizimle paylaşırsanız daha çok kişinin çözüm bulmasına yardımcı olabilirsiniz.

Saygılar, Selim IŞIK.

42 yorum:

  1. bir 32lik toshiba ve 4lük kingston denedim oldu. şimdi bi kavanoz dolusu iş çıkardın bana :) eline sağlık çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradığına sevindim! Umarım herkesin işine yarar.

      Sil
  2. toshiba marka 16 gb flash bellekte denedim olmadı SSS6698 için yazılım yok yardımcı olabilecekseniz ulaşın muhammetaligunes@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhammed Bey,
      Flash Belleğinizin tam olarak detaylarını vermediğiniz için genel bir tarama yaparak şu programları bulabildim. Lütfen bu linkteki dosyayı indirin (Trend Micro Titanium Internet Security ile virüs taramasında herhangi bir bulgu ortaya çıkmadı, yine de bir kez siz taratın!), içerisindeki programlardan birinin işinizi görebileceğini umuyorum. Eğer sonuç alamadıysan makaledeki bilgileri gönderirseniz daha kesin çözüm bulabiliriz.

      Sil
    2. İlginiz için teşekkürler selim bey flash belleğin chip genius ta görüntüsü şu şekilde

      Taratma ve verdiğiniz programlar çözüm olmadı programların çoğunu denedim ama umarım çalışır birşey bulabiliriz
      Description: [H:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)
      Device Type: Mass Storage Device

      Protocal Version: USB 2.00
      Current Speed: High Speed
      Max Current: 100mA

      USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

      Device Vendor: GENERIC
      Device Name: USB Mass Storage
      Device Revision: 0100

      Manufacturer: GENERIC
      Product Model: USB Mass Storage
      Product Revision: 1.00

      Chip Vendor: Solid State Systems
      Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xBA

      Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/sss.html

      Sil
    3. Uyan programların verdiği hatada şu
      18 - ASIC version is not same as the definition file(INI).

      Sil
    4. Muhammed Bey, ne yazık ki SSS6698 ile uyumlu bir program bulamadım. Daha doğrusu 18 - ASIC version is not same as the definiton file(INI) hatasında belirtildiği üzere ayar dosyası bulamadım. Yabancı forumlarda bloglarda v.s. herkes aynı model için uygun yazılım arıyor ama maalesef kimse aradığını bulamıyor. Umarım en yakın zamanda ilgili model için uygun ayarlar oluşturulup paylaşıma sunulur. O zamana kadar yardımcı olamadığım için çok üzgünüm.

      Saygılarımla Selim IŞIK.

      Sil
  3. Teşekkürler Selim Bey, gerekli yazılımın çıkmasını bekleyeceğim artık.
    Saygılarımla Muhammet Ali Güneş

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten önemli bi çalışma çünkü başka yerde yok tesekkürler..
    Ben usb to dvd tool ile win7 kopyaladım usb ye sonrasında çalışmaz oldu usb. Chip genius ile ayrı ayrı part numarası alıyorum bi taktgımda ayrı bi taktıgımda farklı deliyor. ikisinide verim şimdi ama ikisinde de önerilen programı indirdim yine sonuc alamadım. Yardımcı olurmusun.
    Bu birinci olan (Part numarasına dikkat)
    Description: [J:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

    Device Vendor: GENERIC
    Device Name: USB Mass Storage
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Chip Vendor: Solid State Systems
    Chip Part-Number: SSS6691-B3

    buda ikinci olan

    Description: [J:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed

    USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Chip Vendor: SSS(??)
    Chip Part-Number: SSS6677/SSS6690

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6690 model çipli flash belleği düzeltmiştik. SSS_MP_Utility_v.2162.rar programların linkleri burada. Bu programdan sonra U3S_SafeErase_V116 linki burada bununla düzeltme uygulanıyor. Eğer çip 6691-b3 ise bu linkteki uygulamayı indirip deneyin.
      Eğer sorun devam ederse lütfen hatayı kopyala yapıştır yaparak buradan gönderin. Sorunun ne olduğunu görebilirsek ona göre araştırabiliriz.
      Bilginize: Linkler dl.mydigit.net'ten doğrudan linklerdir. Virüs taraması yapılmamıştır.

      Sil
    2. Hocam sadece Toshiba repair adlı rar dosyasını indirebildim oda olmadı. Diğer linkler hatalı parametre diyor. U3S_SafeErase_V116 uygulamasını ayrıca indirdim flashi görmüyor. 6691-b3 çip set için olan uygulamaya link verebilirmisiniz.

      Sil
    3. Device 1:0xB3
      MP Version:2.182
      INI_File_Name:6691_TSB_D3.INI
      Random delay 0 msec
      --- Download MP ISP ---
      ### Error: Download MP ISP ###
      Şöyle bi hata alıyorum

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Çok yararlı bilgiler emeğine sağlık. benim chip genius da böyle ama denediklerimin hiç birisi olmadı.

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 200mA

    USB Device ID: VID = 0930 PID = 6544
    Serial Number: 78140556A7D6CE11FB2E654B

    Device Vendor: TOSHIBA
    Device Name: TransMemory
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: TOSHIBA
    Product Model: TransMemory
    Product Revision: 1.00

    Chip Vendor: Solid State Systems
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xBA

    YanıtlaSil
  7. Selim bey dediğiniz herşeyi yaptım o sitede bu program karşıma çıktı CheckUDisk 5.0 ama bu programda sadece flash diskimin özelliklerini gösteriyor lütfen Acilen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  8. lexar 16gb 3.0 bulamadım listede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chip Genius programıyla usb belleğinizin pid vid bilgilerini öğrenerek listeden bu değerleri baz alarak bir arama yapmanız gerekiyor.

      Sil
  9. Bende Flaşıma uygun sürücüyü bulamadım lütfen yardımcı olun

    USB Device ID: VID = 058F PID = 1234

    Device Vendor: Alcor Micro
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0001

    Manufacturer: Generic
    Product Model: USB Flash Disk
    Product Revision: 7.76

    Chip Vendor: Alcor Micro
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xEC05 - F/W FF00
    Flash ID Code: 8984643C - Intel - 1CE/Single Channel [MLC]

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/alcor.html

    Hı-Level 16 Gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AlcorMP AU698x RT v1.0.0.14 L0117 bu programı bir deneyin indirme linki: Buradan Eğer bundan sonuç alamaz iseniz RecoverTool_V2.00.33_L1224.exe bu programı bulup deneyin. Bu programa baktım fakat güvenilir bağlantılar bulamadım.
      Bu işinizi görmediyse gündüz tekrar bilgilerinizi internette taratır uygun programları eklemeye çalışırım.
      Not: Trend Micro Titanium Internet Security 2014 (Lisanslı) antivirüs ile taratıyorum fakat güvenilirliğinden emin değilim. Siz de tarama yapmadan lütfen uygulamaları çalıştırmayın.

      Sil
  10. USB Device ID: VID = 058F PID = 1234

    Device Vendor: Alcor Micro
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0001

    Manufacturer: Generic
    Product Model: USB Flash Disk
    Product Revision: 7.76

    Chip Vendor: Alcor Micro
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xEC05 - F/W FF00
    Flash ID Code: 8984643C - Intel - 1CE/Single Channel [MLC]

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/alcor.html

    Hı-Level 16 Gb



    aynı sorunu bende yaşıyorum yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  11. Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(USB MEMORY BAR)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 090C PID = 3000

    Device Vendor: Silicon Motion,Inc.
    Device Name: SM3255AA MEMORY BAR
    Device Revision: 0100

    Product Model: USB MEMORY BAR
    Product Revision: 1000

    Chip Vendor: SMI
    Chip Part-Number: SM3255AB - ISP NONE
    Flash ID Code: ECD798CA - Samsung - 1CE/Single Channel [TLC-8K] -> Total Capacity = 4GB

    alet 0 mb gösteriyor birçok program denedim yok nafile verdiğiniz programla sayfaya bilgileri giriyorum 613 sonuç çıkıyor biri bile aradığım çıkmadı yanlış bi şekildemi aradım arada smı mass production tool V 2.03.58 v8 denedim oda start ardından initial ve fail diyor

    YanıtlaSil
  12. meraba.ben uğraştım da programı bulamadım.yardımcı olursanız sevinirim.İşte flaş diskimin özellikleri:

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 058F PID = 1234

    Device Vendor: Alcor Micro
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0001

    Manufacturer: Generic
    Product Model: USB Flash Disk
    Product Revision: 7.76

    Chip Vendor: Alcor Micro
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xE512 - F/W FF00
    Flash ID Code: 8984643C - Intel - 1CE/Single Channel [MLC]

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Bende de toshiba marka 8 gb flash var. bende bir kaç dosya denedim ama olmadı. Yardımcı olursanız sevinirim..

    Description: [G:]USB Yığın Depolama Aygıtı(2267 PRAM)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 50mA

    USB Device ID: VID = 13FE PID = 3E00

    Device Name: 2267 PRAM
    Device Revision: 0110

    Product Model: 2267 PRAM
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Phison
    Controller Part-Number: PS2251-67(PS2267) - F/W 01.01.10 [2011-11-26]

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/phison.html

    YanıtlaSil
  14. bana da yardımcı olun lütfen
    Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Mass Storage Device)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 248mA

    USB Device ID: VID = 14CD PID = 125C
    Serial Number: 125C20100726

    Device Vendor: Generic
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0300

    Manufacturer: Mass
    Product Model: Storage Device
    Product Revision:

    Chip Part-Number: Unknown

    YanıtlaSil
  15. Merhaba; Elimde medya yok hatası veren HP v250w model 512 gb bir flash bellek var. flashboot.ru/iflash/ sitesinde aradım ama ona uygun bir çözüm yok. Bilgileri aşağıda. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Volume: F:
    Controller: Unknown
    Possible Memory Chip(s): Not available
    VID: 26BF
    PID: 1000
    Product: STORAGE DEVICE
    Query Vendor ID: Broadway
    Query Product ID: STORAGE DEVICE
    Query Product Revision: 0009
    Physical Disk Capacity: 0 Bytes
    Windows Disk Capacity: 0 Bytes
    Internal Tags: 2CAB-QAB3
    USB Version: 2.00
    Declared Power: 96 mA
    ContMeas ID: 555A-01-00
    Microsoft Windows 8 x64

    YanıtlaSil
  16. Merhaba; Elimde medya yok hatası veren HP v250w model 512 gb bir flash bellek var. flashboot.ru/iflash/ sitesinde aradım ama ona uygun bir çözüm yok. Bilgileri aşağıda. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Volume: F:
    Controller: Unknown
    Possible Memory Chip(s): Not available
    VID: 26BF
    PID: 1000
    Product: STORAGE DEVICE
    Query Vendor ID: Broadway
    Query Product ID: STORAGE DEVICE
    Query Product Revision: 0009
    Physical Disk Capacity: 0 Bytes
    Windows Disk Capacity: 0 Bytes
    Internal Tags: 2CAB-QAB3
    USB Version: 2.00
    Declared Power: 96 mA
    ContMeas ID: 555A-01-00
    Microsoft Windows 8 x64

    YanıtlaSil
  17. Selim bey usb aygıtımı iflash ta VID PID numaralarına göre tarattırttım utıls bölümünde ise sadece FORMAT yazısı bulunmaktadır.ben bunu usbyi biçimlendirilmeli diye algıladım yanlız usb cihazım gözükmediğinden biçimlendiremiyorum veya format atamıyorum.bi çözüm yalu öneririseniz sevinirim şimdidien teşekürler.

    Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Kingston DataTraveler 2.0)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 200mA

    USB Device ID: VID = 13FE PID = 1F00
    Serial Number: 5B8C140001F2

    Device Vendor: Kingston
    Device Name: DataTraveler 2.0
    Device Revision: 0110

    Manufacturer: Kingston
    Product Model: DataTraveler 2.0
    Product Revision: PMAP

    Chip Vendor: Phison
    Chip Part-Number: PS2251-32(PS2232) - F/W 01.05.10 [2008-01-26]
    Flash ID Code: 89D5943E - Intel [MLC]

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Description: [M:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 200mA

    USB Device ID: VID = 0930 PID = 6544
    Serial Number: 001D7D058630CDB1E95D2590

    Device Vendor: Kingston
    Device Name: DataTraveler 2.0
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Solid State Systems
    Controller Part-Number: Unknown(??) - 0xBA

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/sss.html


    YARDIMCI OLUESANIZ ÇOK SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  20. Description: [G:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Generic Flash Disk)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 058F PID = 6387
    Serial Number: 52F8F61B

    Device Vendor: Generic
    Device Name: Mass Storage
    Device Revision: 0102

    Manufacturer: Generic
    Product Model: Flash Disk
    Product Revision: 8.07

    Chip Vendor: Alcor Micro
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xE302 - F/W D50A
    Flash ID Code: 98DE9892 - Toshiba - 2CE/Single Channel [TLC] -> Total Capacity = 16GB

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/alcor.html


    YARDIMCI OLUESANIZ ÇOK SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  21. Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Generic USB Flash Disk)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 058F PID = 1234

    Device Vendor: Alcor Micro
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0001

    Manufacturer: Generic
    Product Model: USB Flash Disk
    Product Revision: 7.76

    Chip Vendor: Alcor Micro
    Chip Part-Number: Unknown(??) - 0xE512 - F/W FF00
    Flash ID Code: 8984643C - Intel - 1CE/Single Channel [MLC]

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/alcor.html

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. kolay gelsin ben listede programı bulamadımda yardımcı olurmusunuz


    Description: [E:]USB Yığın Depolama Aygıtı(ChipsBnk Flash Disk)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 048D PID = 1234

    Device Vendor: General
    Device Name: UDisk
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: ChipsBnk
    Product Model: Flash Disk
    Product Revision: 5.00

    Controller Part-Number: Unknown


    şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  24. bakar mısınız yıl olmuş 2019 ben nedense utlisde program göremiyorum benim suçumsa kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  25. Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(SanDisk Cruzer Glide 3.0)

    Protocal Version: USB 2.10 <- Hint: This device can run faster when plugged to a USB3.0 port
    Current Speed: High Speed

    USB Device ID: VID = 0781 PID = 5597

    Device Revision: 1100

    Manufacturer: SanDisk
    Product Model: Cruzer Glide 3.0
    Product Revision: 1100

    Controller Part-Number: Unknown


    Bununla ilgili arama yapınca utils'de herhahngi bir şey yazmıyor (64 gb)

    YanıtlaSil
  26. Description: [E:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Generic USB Flash Disk)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 058F PID = 1234

    Device Vendor: Alcor Micro
    Device Name: Mass Storage Device
    Device Revision: 0001

    Manufacturer: Generic
    Product Model: USB Flash Disk
    Product Revision: 7.76

    Controller Vendor: Alcor Micro
    Controller Part-Number: AU6989SN-GT [EC05] - F/W FF0A
    Flash ID code: B5646454A400 - Spectek - 2CE/Single Channel [MLC] -> Total Capacity = 16GB

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/speci...

    Possible Flash Part-Number
    ----------------------------
    Unknown

    Flash ID mapping table
    ----------------------------
    [Channel 0] [Channel 1]
    B5646454A400 --------
    B5646454A400 --------





    BİR TÜRLÜ UYGUN YAZILI BULAMADIM :(

    YanıtlaSil
  27. Description: [E:]Dispositif de stockage de masse USB(GENERIC USB Mass Storage)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

    Device Vendor: GENERIC
    Device Name: USB Mass Storage
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Solid State Systems
    Controller Part-Number: Unknown - 0xBC
    Flash ID code: 984C90A3 - Toshiba - 2CE/Single Channel [SLC] -> Total Capacity = 32GB

    YanıtlaSil
  28. Description: [G:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

    Device Vendor: GENERIC
    Device Name: USB Mass Storage
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Solid State Systems
    Controller Part-Number: Unknown - 0xBE
    Flash ID code: 983A98A3 - Toshiba - 1CE/Single Channel [TLC] -> Total Capacity = 16GB

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/sss.html

    Bunun kurtarıcısını nasıl bulurum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  29. Description: [E:]USB Yığın Depolama Aygıtı(TOSHIBA TransMemory)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 200mA

    USB Device ID: VID = 0930 PID = 6544
    Serial Number: 7E58265CCE69CE2068366839

    Device Vendor: TOSHIBA
    Device Name: TransMemory
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: TOSHIBA
    Product Model: TransMemory
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Solid State Systems
    Controller Part-Number: TC58NC6623/SSS6698-BA
    Flash ID code: 98DE9493 - Toshiba TC58NVG6DDJTA00 - 1CE/Single Channel [MLC-16K] -> Total Capacity = 8GB

    Tools on web: http://dl.mydigit.net/special/up/sss.html


    Possible Flash Part-Number
    ----------------------------
    [1CE]TC58NVG6DDJTA00(19nm) x 1 pcs/Channel x 1 Channel


    Flash ID mapping table
    ----------------------------
    [Channel 0] [Channel 1]
    98DE94937657 --------
    -------- --------
    -------- --------
    -------- --------

    YanıtlaSil
  30. Description: [E:]USB Yığın Depolama Aygıtı(Generic External)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 2mA

    USB Device ID: VID = 13FD PID = 0840
    Serial Number: 303030303030303030303030

    Device Vendor: Generic
    Device Name: External
    Device Revision: 0114

    Manufacturer: Generic
    Product Model: External
    Product Revision: 1.14

    Controller Part-Number: Unknown

    YanıtlaSil
  31. buna uygun program bulamadım

    Description: [F:]USB Yığın Depolama Aygıtı(GENERIC USB Mass Storage)
    Device Type: Mass Storage Device

    Protocal Version: USB 2.00
    Current Speed: High Speed
    Max Current: 100mA

    USB Device ID: VID = 0C76 PID = 0005

    Device Vendor: GENERIC
    Device Name: USB Mass Storage
    Device Revision: 0100

    Manufacturer: GENERIC
    Product Model: USB Mass Storage
    Product Revision: 1.00

    Controller Vendor: Solid State Systems
    Controller Part-Number: TC58NC6623/SSS6698-BA
    Flash ID code: 98DE94937657 - Toshiba TC58NVG6DDJTA00 - 1CE/Single Channel [MLC-16K] -> Total Capacity = 8GB


    Possible Flash Part-Number
    ----------------------------
    [1CE]TC58NVG6DDJTA00(19nm) x 1 pcs/Channel x 1 Channel


    Flash ID mapping table
    ----------------------------
    [Channel 0] [Channel 1]
    98DE94937657 --------
    -------- --------
    -------- --------
    -------- --------

    YanıtlaSil